Vyhledávání

RECENZE StarCraft II HEART OF THE SWARM singlplayer

Mise jsou naprosto úžasné Blizzard nešetřil a přidal mnoho nových jednotek a jejich vylepšení. To vše podtrhuje nádherně a zcela jinak propracovaným menu kde si volíte upgrady tedy vylepšení jednotek je rozděleno na dvě fáze pro každou jednotku si můžete vybrat její mutaci do tří různých podob a k tomu ještě jednu ze dvou evolucí. Takže například pro Roache si můžete vybrat Evoluci jestli se ze zabitých nepřátel vylíhnou další dva malí Roachové nebo zda místo zelené kyseliny budou plivat fialový sliz který všechny nepřátele zpomalí. Co si vyberete je jen na Vás a k tomu si zvolíte jednu ze tří podob Mutace a mít pak takového Roache v MP proti terranům neměli by proti vám nejmenší šanci ani grandmastr hráči  :) ALe to samozřejmě nejde všechny tyhle vylepšené jednotky si užijete jen v singlplayeru...

Počet misí v HOTS je přesně 20 k tomu si můžete připočítat dalších 7 Evolučních mini misí, které jsou jen takové kratičké představení vždy dvou různých evolucí pro vaše jednotky, takže každou ze sedmi jednotek můžete zevolvovat buď do fialova či do zelena co navíc při jaké proměně budou umět si právě zahrajete v Evolučních misích.

Mise jako takové jsou velmi zábavné, ale v žádné si neužijete nějaké dlouhé budování armády a následné smetení nepřítele obrovskou převahou. Jsou totiž navrženy tak že vás buď tlačí čas do kterého musíte něco udělat nebo něčemu zabránit či někam dojít. Nebo na vás v určitém čase nepřítel zaútočí. Hra je díky tomu dost dynamická a neustále se děje něco nového, ale já bych i pár vyloženě budovatelských misí i u vítal. Dalším neduhem HOTS je docela nízká obtížnost i na Brutal možná je to tím, že mám již mnohaleté zkušenosti s MP a i když jsem asi u tří misí měl co dělat abych Achievementy v daném limitu stihnul na Hard tak dohrát hru na Brutal je v podstatě easy Wol oproti tomu bylo o hodně tužší, ale možná je to tím že u Wol jsem neměl žádné zkušenosti s MP...

Herní doba Heart of the Swarm (12:39):

srovnání s herní dobou Wings of Liberty (20:23):

Jak vidíte pouhý datadisk HOTS na to že stojí víc jak AA hry nabízí oproti WoL velmi málo! nemá žádnou minihru podobnou hracímu automatu s Vikingem, nemá ani žádné skryté mise je prostě mnohem chudší ikdyž velice zajímavě provedený a evoluční mise jsou pěkným spestřením nicméně jako datadisk za běžnou méně jak poloviční cenu původní hry by to byla naprostá špička, ale VZHLEDEM k CENĚ je to slabota!

Moje hodnocení je to nejlepší strategie na herním trhu: 10/10
Pokud do toho mám promítnout i cenu datadisku která přesahuje cenu AA her tak pak musím dát hodnocení cena/výkon: 6/10

Video recenze za krátko na: https://www.youtube.com/user/StarCraft2DAILYRUSH

Heart of The Swarm recenze HOTS multiplayer BETA!

RECENZE sc2 HOTS MP BETA

4.11.2012
RECENZE II
Co nového přinesl HotS BETA patch 2.0.0.23925?

Největší novinka je zcela přepracované UI veškeré menu je změněné a je to mnohem
přehlednější a další největší změnou je přidání LEVLOVÁNÍ - XP. Ano v Heart of the Swarm

půjde v MultiPlayeru Levlovat a to za každou rasu zvlášť! Nezáleží zda v MP vyhrajete či prohrajete zkušenostní body (XP) získáváte za každou postavenou budovu za každou zabitou jednotku atd. Je to prostě taková další motivace, aby jste hráli za všechny rasy a zkusili vše co hra nabízí. A k čemu Vám to levlování bude? no samozřejmě získáváte další portréty které se vám se zvyšujícím levlem odemykají. Především je to fakt zábava a máte pak takovej dobrej pocit jak vám ty XP krásně přibývají...

Také přináší nové přehledy lze zjistit na jaké mapě jste meli nejvíce výher za jakou rasu a mnoho dalších užitečných informací pro ty co se rádi hrabou ve statistikách.

2.10.2012
RECENZE I
Co je nového? Co dlouho očekávaný datadisk přináší pro multiplayer?

Jak jistě víte veřejná Beta hry Starcraft 2 Heart of the swarm byla nedávno spuštěna zde najdete moji recenzi a dojmy z hraní MP.

Nejprve co beta umí? Vlstně nic moc je tam k dispozici jen multiplayer hry 1v1 a custom hry opět 1v1 buď vytvoříte hro pro dašího hráče který se může připojit nebo hrajete proti PC a to je vše co beta nabízí! Ani jedna kampaň se SP ( to tam dát mohli ne)... celé rozhraní působí dojmem že je převzato ještě z dob před patchem 1.5. takže nefungují rychle zkratky jako F2 a ani nejdou aktivovat, ale spíš to je jen v betě vypnuté zrovna tak Achievementy nejdou prohlížet (pokud při hraní nějaký splníte tak se vám ukáže jeho splnění) prostě vše je zamčené dostanete se jen k výběru hry 1v1 nebo custom 1v1

A teď už k samotné hře první čeho si všimnete je, že těžiči se při startu hry samy rozjedou těžit, odpadá tedy zbytečné klikání (CHVÁLIM to oceníte obzvláště pak v team MP když někdo zapomene, že už má hrát a přicházíte o cenné minerály) Ovšem s tím se pojí jedna maličká potíž pokud se to současně nezavede i pro Wings of Libery bude to VELMI HLOUPÉ protože si na to velice rychle zvyknete a když jsem chvíli hrál betu a pak přešel do normální hry WL zapomínal jsem že ty SCV/drony a proby musím hned označit a nechat je těžit!

U zerga se nově zobrazují "budovy k výstavbě" které jede drona "stavět" fialovou barvou. A při rozšiřování creepu je pěkná animace jak se rozšiřují šlahouny dál...

U terrana se zase zobrazuje žlutou přerušovanou linkou okraj kam až vidí protivník když použije Scan ( to se mi líbí)

Nové jednotky HOTS units:

TERRAN
Window mine
- takové větší bomby jako mají Vulture autíčka v SP akorát tady je vyrábíte ve factrory zvlášť, je to dobrá ochrana ze začátku hry

Battle Hellion - Helion se umí transformovat na chodícího roborta co chrlí mnohem širší plamen pro likvidaci velkého počtu malých jednotek... Asi nejzbytečnější věc z celého datadisku páč narozdíl od Heliona není tak obratný a damage je stejné.

Zrušená jednotka (v betě není, ale dříve ji Bliizard prezentoval):
Warhound - takovej mechwarrior s plazmou v ruce ůčiná jednotka proti stalkerům třeba
Shredder - taková radiační bomba

ZERG
Viper - přitahuje jednotky dobré v pozdější fázy na Colossusy a tanky ty Viper stáhne pod sebe třeba z clifu a zerglingové pod ním tank rozkoušou...

Swarm Host - to je povedená houbička zavrtá se do zěmě a pak z ni vyskakují 4 brouci LOCUST s omezenou životností co střílí jak na pozemské tak i letecké jednotky. tyto brouci vás však nic nestojí a prakticky jakmile první čtyři umřou (když vyprší jejich životnost ne když vám je zabijou...) tak se narodí další a vy je tk můžete neustále posílat na nepřítele... (tohle se mi líbí)

PROTOSS
Mothership Core - může se vyrobit ihned po postavení Cybernetics Core je to takove jádro, které dává dobré damage při harašení ze začátku hry, ale je velice pomalé, když pak postavíte Fleet Beacon lze ho upgradovat na Mothership!

Oracle - je perfektní letecká jednotka na zablokování minerálů protihráče! Vytvoří silové pole a hráč pak nemůže po dobu jeho trvání těžit. Ale může to pole zničit pokud na to má dostatek jednotek. (tohle si mi líbí)

Tempest - je letecká jednotka která ůtočí jak na pozemní tak i vzdušné cíle! Je velmi pomalá, ale má obrovcký dostřel takže na velkou dávku můžete zničit canony turety prostě veškerou obranu. (tohle si mi taky líbí)

Replicant - naklonuje jednotky protivníka takže třeba tanky

Shrnutí:
MP Hra se s datadiskem moc nemění vpodstatě se hraje velmi podobně, nových jednotek je příliš málo dvě za pro každou rasu a oddělitelné mothershipcore pro Protosse (kdyby aspoň byly navíc všechny vyřazené jednotky z SP Wol bylo by to mnohem zajímavější, škoda že je to cílené opět na mx. vyváženost a eSport místo na zábavu eSportu mohl zůstat jen MP Wol) a pokud vás SP nezajímá je to velmi málo muziky za moc peněz. Dá se říct že z hlediska MP HOTS nic moc nepřináší, to by stačilo sotva na nějaký větši patch možná DLC, ale rozhodně né datadisk!!! Doufejme že aspoň kampaň bude stát za to! Ovšem cena by tomu měla odpovídat jestli že to budem brát MP/SP 50:50 tak cena datadisku by měla být max. 60% původní hry a to není, v předobědnávkách je dokonce dražší než původní Starcraft 2 Wings of Liberty v době jeho předobědnávek! Prostě Blizzard nemá na pořádnou změnu koule kdyby je měl už dávno je tam čtvrtá rasa třeba Hybridi!
Takže odemne MP SC2 HOTS dostává 4/10 Samozřejmně vztaženo k WOL pokud bych to hodnotil s jinými strategiemi pořád to bude 10/10!
Ale pozor berte celou recenzi s rezervou toto je jen BETA.... :)